Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Tiffy The Simmer - 19 augusti 2013 20:39

Hej!

Och förlåt för den himla dåliga uppdateringen idag, men jag har varit iväg med mina kompisar och så hela dan, så att, aa. I alla fall har jag kommit på en liten tävlingsidé!

Rubriken är: Vem bar den bäst?

Ni kanske läst någon modetidning med en sådan sida i ooch syftet är alltså att 2-8 simmar har en likadan klänning/tröja/byxa/sko/accersoar på sig, så får ni rösta om "vem som bar den bäst"!

Låter det som en bra idé, tycker ni? Priset skulle isåfall inte vara så stort, jag har nämligen brist på pengar och simpoints, men en god gammal länkning skulle ju aldrig vara fel? Aja, kommentera ifall ni gillar idén så kanske det blir något av det i framtiden!




Vad letar du efter?

Söker du efter något speciellt? Vissa kläder eller accesoarer? 

Innan du söker: Kolla gärna bland kategorierna också, du kanske hittar vad du söker där?

Om Tiffy


Hej hej, Tiffy här!
Design o allt är på G, uppdatering kommer när allt är klart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Translate

Besöksstatistik


Skapa flashcards